konstgräsplan

Oj vad långt man har kommit med konstgräsplanen på Korsängen. Tänk att den äntligen ska bli av. Den som centerpartiet har kämpat för i så himla många år. Men skam den som ger sig. Grattis alla fotbollsälskare. Nu kan man träna ordentligt året runt och det är säkerligen avgörande för vårt ESK som behöver träna. Det är så himla tråkigt att de hänger på håret om de ska få vara kvar eller falla ner. Måtte de klara sig..........

I dag har Åke Hedén och jag börjat planeringen inför resten av mandatperioden, valrörelsen och den kommande mandatperioden. (Undrar vad jag gör 2014 för då är det val igen.)Det gäller att mejsla fram de viktigste frågorna som centern vill driva och berätta det för våra kommuninnevånare. Företagande och ungdomar är ju viktigt men det finns mer och det kommer mer.

Är just nu väldigt svettig för jag har varit på step up med Tove. Hon tar livet av sin gamla mamma. Du måste hålla i gång du får inte bli trötta och otymplig då orkar du inte med ditt riksdagsjobb. Hon har rätt det gäller att hålla igång för kvar i riksdagen ska jag ju vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0