S-regeringen har gjort Sverige främlingsfientligt

Har just kommit hem från ett möte med FARR. Kalle Larsson, v, Helena Leander Mp och jag var de enda som kom. Kalle är som han är allt är svart eller vitt. Från hans sida är förslagen vita och vi från andra sidan är svarta. Han pucklade på Mp så jag kan lugnt säga att inte kommer det att bli någon enda vänster falang i nästa valröresle. Dom har totalt olika uppfattning.

I alla fall är det ett bekymmer med alla gömda i Sverige. Vi måste verkligen prioritera att lösa deras problem efter att arbetskraftsinvandringen genomförts den 15 dec. Tror verkligen på den. Dessutom lärde jag mig att försvarsadvokaterna vid migrationsdomsolarna inte får ersättning om de skaffar sig landinformation. Dom måste ju få betalt för de jobb de gör för deras uppgift är attt hjälpa de som fått avslag på asylen. Landinformationen är då himla viktig. Ska ta upp det.

I dag presenteras utredning om ett nytt Trygghetsystem för Företagare. Vi som var alliansens representantern i referensgruppen skrev en gemensam debattartikel i dagens GP, se gp.se/debatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0