Svar på repliker i EP

Nu har jag svart på de negativa insändarna som var i EnköpingsPosten i går. Läs de närmaste dagarna. EP finns inte på nätet så det går inte att länka.En av dom uppmande mig att "pensionera dig från politiken". Det tänker jag inte göra utan jobba för att pensionärer får det bättre.

Nu ska jag leva som jag lär och åka till Sparbanken, tillsammans med min man, och diskutera hur jag kan pensionspara för att förbereda min egen pensionering. Åren går ju fort, fortare ju äldre man blir. Jag har ju som alla kvinnor jobbat deltid och varit hemma när dottern föddes. Det ska ju inte jag förlora på när jag blir pensionär.

Kommentarer
Postat av: Olof

"Det ska ju inte jag förlora på när jag blir pensionär"



Det är ju så regelverket är- beslutat av politiker - känner Du inte till det ?

2009-07-08 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0