McDonalds

I dag har jag varit på ett jättebra besök på Mc Donalds i Fyrislund, Uppsala. Super trevliga killar Christian, Fredrik och Marcus tog väl hand om mig. De berättade allt, visade mig runt och förklarade och svarade på mina frågor i det oändliga. Nu vet jag så mycket om Donken att jag verkligen kan rekommendera det. Och tänk, i vinter vet jag vem som ansvarar för Mc Donaldes i Lindvallen. Det är Marcus. Måste nog besöka stället vilket jag tror att jag aldrig gjrot tidigare. För alla hamburgeälskande skidåkare kan jag berätta att det går bra att handla fr o m 3/12.

Jag förstår att ungdomar vill jobba på Donken. Tänk att 59 % av tillfrågade företagare säger att de värderar att ha jobbat på Donken mer än 1/2 termins statskunskapssutider. Snacka om disiplin, rutiner och massor av koller för att uppfylla all den lagstiftning vi har.

Mittbland alla hamburgare, milkshake, pommes, sallader och chicken stog jag och kände att jag var i vägen. Ungdomarna for som små råttor för kunden ska inte behöva vänta.

Nu ska jag förbereda mig inför äldregruppen som ska fortsätta jobba med de viktiga frågorna  som ska tas fram för att påbörjas efter valet nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0