Postisjobb och fastighetsboxar

I dag var jag på posten i Enköping kl 7.00 och började min inskolning till brevbärare. Eller snarare skulle bli varse hur bra det är med fastighetsboxar i trappuppgången istället för brevinkast i alla dörrar. Anders och Leif och alla andra på posten var så vänliga och berättade och tog han om mig. Regeringen vill inte lagstifta om fastighetsboxar men risken är att det på frivillig väg tar så himla lång tid innan fastighetsägarna inför detta. Få se vad jag och andra som tycker fastightsboxar är bra kan göra åt saken.

Tove är hemma nu och hon trivs med det kan jag förstå. Men om hon är hemma dessa dagar ska jag låta vara osagt det är många hon ska träffa. Hur som hellst så är det mer liv nu, telefonen ringer och Tove fyller ut huset kan man säga. http://tovezander.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0