Hälsomässa

Det var en himla bra hälsomässa i Enköping i går. Jag var där tillsammans med Cecilia. Tänk att vi har så många hälsosamma företag i Enköping. Det var allt ifrån Kravproducerande bänder till juicepressar från Johanssons presentaffär. Fabian var där och sålde sitt surdegsbröd och jättegoda bull och kakor (kanske inte så hälsosamma eller....) och det var jättegott. Utan problem var vi där i nära 2 timmar. Massor av trevliga människor som jag kände och fick mig en pratstund med.

I dag är det männekänuppvisning som Centerkvinnorna anordnar för att få in pengar tiull bröstcanerfonden. Jag ska visa kläder för Outlet-butiken i Örsundbro. Riktigt fina. Hoppas det kommer mycket folk så bröstcanerfonden får ett välbehövligt tillskott.

Provade kläderna i fredags när jag var på väg till Uppsala. Besökte Rigionförbundet och fick veta mer om hur vi i länet ska satsa på turism och sedan var det kampanjande för Alliansen. Nu kör vi inget att förlora bara att vinna. För har man den bästa politiken är det inga problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0