Livets mening

Har lyssnat på partiledardebatten. Vänsterkartellen har långt kvar innan de kan föra en enad politik. Det kommer aldrig att gå för de står för långt ifårn varandra. Svenska folket inser det ju mer de berättar om sina respektive förslag.

Men livet är hårt för Tovan lovan. Frågan är vad som är livets mening? att bekymra sig över partiledardebatten eller att inte kunna åka hem, vara i Sälen i påsk, kunna gå på bröllop på skärtorsdagen i Sälen? Det senare är Toves bekymmer det förra är mitt. Eller som mamma är ju det sista också mitt. Jag ska åka ner till min lilla flicka och muntra upp henne. http://tovezander.blogg.se/

När det gäller politiken ska jag berätta och berätta om vad som gör att Sverige bli ett bättre land med Centerparitet i Regeringen, om nu händelsevis det inte redan har framgått..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0