Trevlig kväll i går.

Det var jättetrevligt i Trogsta i går Affe och Kristina är alltid roligt att träffa. Fick himla god mat. Natten blev sen och det är väl ett bevis för att man har det bra.

Vi pratade lite om min kommande bil och det blir nog jättebra. Men den är vit och miljövänlig förstås, så jag får nog tvätta den ofta. En centerpartist i valrörelsen kan ju inte ha en smutsig bil. I avvaktan på att bilen blir klar funderar Monica Hallgren och jag på att ta en cykeltur i nejden. Träffa lokalbefolkningen, slå ett slag för ett miljövänligt forskaffningsmedel och berätta om en näring som vi tror på i centerpartiet - besöksnäringen.

Toots har åkt till Sågmyra och jag förbereder att "tjejerna" ska komma. Den äldsta är 72 (min mamma) den yngsta 54 (Åsa). Ska bli kul att höra hur Gunilla har det och om hon fortfarande är vår stora idol som hon var för 40 år sedan. Då var hon i 20 års åldern gick på Statt, snackade om killar, hade fina kläder, målade sig och var alltid fin i håret. Åren går men hon är nog fortfarande någon vi ser upp till ...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0