Minska rökningen

Jag tycker inte att ungdomar ska röka. Därför har jag skrivit en motion om att försvåra för reklam och att ungdomar ska handla cigaretter. Snacka om att jag bråkat på Tove när hon rökte. Jäkla unge. Brukar säga till hennes kompisar också.
Stackars Toots har också fått höra en hel del. I dagens EP refererade man till mina motioner.  För jag tycker också att riksdagen ska vara rökfri. Om nu någon trott att jag aldrig rökt utan är vit som snö i det fallet kan jag är. Hjälpte till en sommar på Lungklin, som kurator, sen var det slutrökt.

Kommentarer
Postat av: Arne Wåhlstedt

Lägg ut alla dina 17 motioner i riksdagen så vi får läsa vad du vill.

Grattis till att du presterat så många motioner.

2010-11-07 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0