Radio Fyris

Förmiddagen tillbringade jag på Fyrisskolan och hade debatt. Vi var alla förstanamn på våra respektive riksdagslistor. Det har aldrig hänt tidigare. Riktigt roligt. Om jag får bestämma lyckades vi i alliansen väldigt bra. Vi berättade om Företagandet, jobben, miljöpolitiken, skolan, utbildningen, socialförsäkringen, integrationen ja, kort och gott allt.

Innan jag blev intervjuad på Radio Fyris hann jag med en tur till valstugan på torget i Uppsala. Sen tog jag turen förbi Ulla Bäckmark med lite valmaterial. Kvällen tillbringades framför datorn och nu tven för att titta på Partiledardebatten. Maud är suverän. Tag för det!

Min överföring från telefonen fungerar inte så därför blir det inga kort i dag. Tråkigt! Det hade blivit en bild på studion i Radio Fyris.

I morgon kommer valspurtsförstärkningen - Tove, Leu kommer hem och mobiliserar Linda och Jenny. Nu kör vi så det ryker ända till kl 20 den 19/9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0