Torget Enköping en plats för C politik

I går var Radio Uppland i Enköping och jag var i valstugan hela dagen. Jätteroligt att så många kom och ville prata med mig. Men jag förstår det för Centerns politik är bra den gör skillnad. Som synes regnar det men vad gör det när livet leker och opinionssiffrorna går uppåt för centen. Jabba!

I dag kommer Andreas Carlgren till torget kl 10. sedan åker jag till synskadeades riksförbund i Uppsala och samtalr över lunchen och därefter bär det av till Clarrie och Älvkarleby. Återigen en dag som blir riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Ingeborg Höök

Och mitt i allt detta hann du med en lång lunch med information om Vårdhundskolan och vårdhundarnas viktiga arbete inom äldrevård och inom rehabilitering. Vilket späckat schema du har och ändå orkar du vara engagerad och närvarande för dem du möter.

2010-09-18 @ 08:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0