Förra veckan London i dag Värmland. Många ...

img_2593 (MMS)

Förra veckan London i dag Värmland. Många bra besök och samtal i London. Träffade flera Lib.dem.-representanter. Lärde mig väldigt mycket. Joggade förbi Trafalgarsquare på morgonen och då passerade jag OS klockan.  I dag har jag gjort Värmland, Karlstad och CCC som jag hoppas ska bli nästa partistämmolokal. Avslutade i Långserud och besökte deras jättefina äldreboende och friskola. Diskuterade pensioner och de gillar inte att lagstifta om arbete till 75 år. Som sanna Centermedlemmar föredrar vi fortsatt flextid och  bättre arbetsmiljö så man orkar arbeta till 65. Dessutom måste ungdomar få jobb och komma ut på arbetsmarknaden tidigare. Bort med LAS och socialförsäkring som gäller efter 65 år. Finns en del att göra. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0