En dag i samhällets tjänst

I dag har jag sett lucia i RD. Jättefint och vackert. Hade sedan ett möte om  min valplanering. Det börjar bli hög tid för det nu. En massa trådar om bra medarbetare, utspel o hjärtefrågor är viktiga saker som ska lösas.
Fondspararnas förening, med vd Pia Nilsson i spetsen, träffade mig o Emil Källström, rdl kollega, och Mattias Danielsson pol sak. Vi var helt överens om att göra något för att stimulera det privata sparandet och att PPM behövs för kommande generationer. 
Innan voteringen i dag skrev jag i  kondoleansboken för Nelson Mandela. Känslosamt! 
Kvällen avslutades med ett riktigt bra distriktstyrelse möte i Uppsala. Den 6/2 fastställer vi riksdagslistan. Måtte den vi vass o bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0