59år

Vilken dag. Börjar med sång, kaffe o paket när kära maken o dottern uppvaktade på födelsedagen. Sen bar det av till Stockholm o partiledardebatten. Lyssnade o tittade på tv för jag satt på mitt rum o gick igenom posten o svarade på en massa mail. Ringde Unt och Radio Uppland om min fråga till socialministern. (Man hade sagt något om den på Radio Uppland enligt Mamma.) pratade med EP och UN om seminariet som Leif Zetterberg har ordnat i Övergran i morgon, torsdag till fredag. Han har lyckats få dit Maud Olofsson, vd i LRF Källström och tvgurun Scherman och Per- Ola Eriksson en av centerpartiets tidigare ledare m fl. Jag ska dit o höra vad de har att säga om valåret 2014. 
Annie Lööf var himla bra i partiledardebatten. Hon är bekväm i sin roll nu, Hon kan sin centerpolitik och hon är säker i sadeln. 
Hade besök från Rasbokil om hur dålig posten är som inte vill samarbeta med ICA om post i butik. Vi ska sätta åt posten som är en dålig myndighet.
Tåget hem var försenat en halvtimme!!!! Helt otroligt!
Firades av Mamma på kvällen. Jag vill fylla år flera dagar det är kul.

Childhoodarmband var presenten från dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0