Kyrkobesökare

Idag har jag varit i kyrkan tillsammans med kungafamiljen. Inte fel. Tycker att det är ett trevligt inslag i riksdagens högtidliga öppnande. Jag tycker inget sämre om andra trossamfund för det. Jag tillhör svenska kyrkan och jag är svensk alltså går jag till Stor kyrkan. Lyssnar på vacker sång och några väl valda ord från vår präst. Den som inte vill avstår. Enkelt.

Regeringsförklaringen var bra nu satsar vi framåt, på infrastrukturen, på psykiatarin, på skolan på lägre arbetsgivaravgifter och bättre förhållanden för företagare, mer jobbskatteavdrag och bäst av allt trygghet för småföretagare. Äntligen lite go´saker för sveriges folk, som kungen säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0