Ännu en dabatt.

I dag har vi förhoppningsvis haft den sista debatten detta år. blir så himla trött på allt negativt som vänsterkartellen basunerar ut med hög röst. Jag vill inte att människor ska luras att abli oroliga. Det tjänar väl ingen på. Sklighet brukar, vad jag vet, alltid vara bäst. Självklart kommer människor att få hjälp ingen kommer att stå helt utan.

Nu ska jag åka hem. Tove åkte i morse och jag får se henne igen om en vecka. Ska kanse köpa en julklapp till henne innan jag åker hem. Eller också ska jag ta tåget, cykla hem från stationen och sedan bara slappa.


Kommentarer
Postat av: Magnus Ahlkvist

Jag förstår att du blir trött på att vi rödgröna fortsätter genomskåda er omänskliga politik.

Det är er politik som skapar oro och otrygghet, inte att vi försöker få er att ändra er.

Du ljuger när du påstår att människor inte löper någon risk att stå utan ersättning. Det förstår gemene man, och det är vad vi rödgröna försöker få ER att förstå.

2009-12-13 @ 12:39:24
URL: http://magnusahlkvist.bloggvanstern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0