Ett nytt liv

Så börjar ett nytt liv. Behöver inte längre anpassa livet efter kommunfullmäktige i Enköping. Det har jag och familjen gjort i drygt 20 år. En lång tid som började innan Tove föddes. Hon ammades i fullmäktige, hon har många, många gånger kommit ner med tidtagaruret då jag glömt det och inte kunde ta tiden på replikskiften, hon har haft turen att få vara med sin pappa jätte, jätte mycket. Vad jag kommer att sakna detta! Ska erkänna att det känns vemodigt.

Men nya utmaningar väntar och jag vill att det ska gå bra för de nya i kf. Centern har ett kanongäng som är på  g med yngre fiska krafter.

Vill att det ska vara slut på Vattenfallhistorien. Lyssna på vad Maud säger. Hon beklagar att hon inte uttryckt sig så att det gått hem vad hon menade. Hon vill gottgöra detta. Jag vill få ett slut på att hitta fel och i stället hitta det som verkligen stämmer i denna härva. Snälla låt oss se framåt för vi vill ju alla ha en miljövänligare energi. Vattenfall ska producera det för det vill ägaren, staten, Regeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0