Östersund

Måste ju berätta att jag var i Östersund i torsdags och fredags. Ett späckat program som var väldigt bra. väldigt bra. Besök och information från Finsam, och en deltagare som efter 4 år kommit i gång i arbete. Fantastiskt. Besökte Fk och deras rehabverksamhet, Af och deras verksamhet, Kvällsmöte med pensionärer om,,,??? ja, gissa och sedan var det RK som ordnat ett samtal med långtidssjuskrivna. Fick med mig många goda exempel på hur saker kan fungera med att få folk i arbete. Positiva tjänstemän kan åstadkomma många bra saker.http://www.turist.ostersund.se/ Kolla vad som finns i Östersund, mitt andra hem. En fantastisk stad och bygd.
Dessutom har de sänkt sjutalen en hel det. Bra jobbat och ett stort tack till alla människor som återigen får en chans.

Bodde hos moster Anna-Lisa ( min pappas moster) och sparde på så sätt kostnader för en hotellnatt. Hon är underbar. Var på sitt första politiska möte, 83 år gammal, och tyckte det var så bra. Dessutom tyckte hennes väninna att centerpartiet det var något extra och fakta fick man om pensionssystemet och inte en massa villseledande information från S-kartellen som hon alltid litat på förut. En ny medlem till C kanske????????????

Visade bilder på Tovanlovan, min lilla älskling som jag är stolt över. Kan man säga annat än att hon ser gullig ut?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0