EP-listan

Nu har centern fastställt sin EP-lista. Vilken kanongrej. Bäst av allt var att Marie Wickberg kom på 4:de plats. Hon är verkligen en person som skulle passa bra i Bryssel. Alltid på hugget, medial och jobbar som en gnu. För övrigt är det många bra på listan och vi ska inte glömma Johan örjes som är från Enköping.

Var på centerns framtidskonvent och känner mig lite taggad att jobba på nya sätt. Måste bli mer visionär och tänka framåt längre än näsan räcker. Måste också bli bättre på att visa mig personligen inte vara tråkig utan så trevlig och utåtriktad som jag är.Har nog försökt lägga för mycket band på mig för att inte verka oseriös. Ska bli ändring på det nu. För övrigt var allt bra utom inledningen som var ett botten napp. Maud gjorde vad hon kunde för att kompencera. Det var faktiskt en omöjlig uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0