Vallöften

Undrar just vad som är på G. Läste nyheterna och såg att inget av vad vi anser viktigt är viktigt för Finansminster Borg. Det oroar mig. vi måste sänka arbetsgivaravgifterna. Vi kan inte se våra företagare och kommuner och landsting i ögonen annars. Vi begär att de ska anställa fler men vi hjälper dem inte, Konstigt!

Satsningar på ungdomar och att de kommer ut i arbete talar för sig själv. Jag vill inte se min dotter i ögonen om inget görs. Jag klararar mig och regeringens alla medarbetare och alla andra i vår ålder. vi har vårt på det torra men, men, men det är framtiden det gäller och framtiden den är mest för de unga...............

Vi måste höja pensionerna. Undrar verkligen hur våra pensionärer med de låga pensionerna ska kunna överleva annars. Om jag har förstått det hela rätt, och det har jag sedan jag i två veckor levde som och ägnade alla min tid till att sätta mig in i hur de med garantipension har det!? De klarar sig inte om vi inte höjer pensionerna för dem. De har verkligen inte råd att äta. Vad händer om de inte gör det? Det kostar samhället mer och det är inte mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0