Demokratins baksida och abortregister

Sverigedemokraterna har, precis som en kommentar sa på inlägget i går, en plats i Enköpings kf. Men hur nyttjas det? Hur många inlägg har det haft i kf, hur många förslag har de kommit med i kf, hur många gånger har de varit frånvarande i kf, hur mycket bidrar de med i kf. Svaret vet ni och det är att kasta bort sin röst. Vilket annat parti som helst använder sin möjlighet i det demoktratiska sysstemet till nytta för oss människor. Oavsett om man är sosse, miljöpartist, kristdemorat elle centerpartist. Ideologin spelar faktiskt roll och jag kan vara så generös så att alla utom de främligsfientliga som sverigedemokraterna tillför något.

När det gäller abortregister säger jag bara, nu har det gått för långt. Tycker verkligen Svenska folket att vi ska registreras mer? Av alla folkstormar om FRA och IPRED trodde jag att det var tydligt att vi vill ha mindre av "storebror ser dig" men det har tydligen inte alla förstått. Skrämmer mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Läs me på
DN debatt   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0