Folk har synpunkter på min test

Nu börjar mina två veckor som garantipensionär lida mot sitt slut. Jag ska summera det hela i morgon. Det har varit väldigt mycket kommentarer från gud och alla människor.Alla jag har mött har kommenterat och då det varit muntligt har det var positivt. I insändarfloran har det varit både jag och nej. I dag var det en negativ och två positiva. Undrar vad folk tänker när dom säger att jag är löjlig som tror att jag ska få ut något av detta.

Det har varit jättesvårt, sticker inte under stolen med det. Ändå är det bara en västanfläkt av hur det skulle vara om det var det verkliga livet. Jag beundrar alla garantipensionärer som klara sig ekonomiskt.Men de flesta, enligt statistiken, är kvinnor och som jag förodar är vana att vara ekonomiska.

Men som sagt jag återkommer i morgon med mina reflektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0