En vanlig dag

I dag har jag bara varit jag. Toots jagar så jag gick min vanliga promme, kollade på morgontv, åt gröt (mums), köpte Expressen med lördagsbilagan. Har läst den noga med alla glöggpartyrecept. Kollat lite på skidor på tv och ska nu måla lite i källaren. Det börjar bli klart! Det blir så himla fint, vitt, vitt, vitt. Städar samtidigt så det är klart till jul, där i alla fall.

Måste kommentera Fp och deras agerande i Enköpings kf. Nu är det en person som slutar och man har inte hållit i hop alliansarbetet. Tycker jag varit med om det förut, en gång?, två gånger?. Fp är som dom är, lite svårt att lita på, då de kör sitt eget race i kommunen och i Rd. Kan man verkligen tjäna på det?????????

Till målarpenseln igen............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0