Längtar efter Tove

Nu har jag varit mannekäng. Det gick bra. Mycke folk var det också så Canserforskningen får sig en riktigt stor hacka. Bra.
Sparar alla motionsaktiviteter till i morgon då det bär av till Sthlm igen. ska till infra dep till sammans med Kommunledninge i Östhammar och prata vägar inför slutförvaret. Sen blir det motionerande, alltså teoretiskt för det handlar om att det är allmän motionstid i Sveriges Riksdag nu.  Blir nog Sthlm hela veckan. För jag ska bl a till Polska ambassaden på tillställning på onsdag. Spännande och kul.

Men jag längtar efter Tove. Ska inte åka till henne förän om  drygt 2 v. Tänk att man kan längta så efter en unge på 20 år. Det är inte lätt att vara mamma. Jag vet att hon har det bra och klarar sig alldeles utmärkt utan mig. Men att förnuftig är en sak och att vilja ha henne här jämt är en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0