Fadime som staty!!!!

/www.unt.se/debatt/ Läs detta och fundera över vad det står. Jag är helt emot att man ska tillåta någon form av hedersförtryck. Dessutom har jag skrivit en motion om att Rikskvinnocentrum i Uppsala ska hantera även hedersförtyck. Så har också blivit fallet nu och givetvis tycker jag att det är bra.

Att upprätta en staty till Fadimes minne är jag inte villig att stödja. Däremot ska det gärna, mer än gärna uppföras någon form av minnesmärke, kanske ett torg, en park, ett gatunamn eller något liknande. Tänk er en vacker plats dit man gärna går och får positiva tankar, ser vacka blommor t ex det vore något att ge till Fadimes minne.

Ska i kväll till Östhammar och diskutera politik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0