Myggromanen fortsätter

Nu har jag träffat jordbruksdep och gått igenom vilka pengar som skulle kunna användas till myggbekämpningen i dalälven och Tänsjö. De skulle kolla ett par saker till innan jag tar en ny diskussion med länsrådet Byman. En himla trevlig karl som i detta sammanhang är jobbig. Jag skäms när min egen länsstyrelse inte vill betala sin andel för att bekämpa myggen.

Som sagt fortsättning följer.

I dag ska jag till Uppsala och avtacka Lar o Ericsson. Han ska gå i pension efter ett gott värv som centerns starke man i Uppsala kommun. Må han få det så bra som han förtjänar som pensionär.

Kommentarer
Postat av: Kickan Hansson

Tack Solvieg för allt du gör för att hjälpa oss med våra myggproblem.

Hoppas att det löser sig på ett bra sätt.



Tack!

Kickan

Tärnsjö

2010-04-27 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0