Bildkavalkad



Full fart på torget i Enköping när vi kom med bussen. Centerns valstuga.



Barnen leker framför valstugan. Vad måne detta bliva. Toots skymtar till vänster.



Självklart skull jag själv upp på scenen. Jag tog med mig mina med/motkandidater. Karin Ernlund som står 5:a på Rd-listan och Sara Sjödal som står 3:a på listan. Det här är tjejer som utmanar mig om platsen i Rd.
Vi berättade om våra hjärtefrågor. Jag om välfärd och trygghet får pensionärer, äldre, sjuka och barn och till det behövs företag som vill och kan anställa för folk måste arbeteta för att ge pengar till välfärden.

Karin berättade om ungdomar och deras rätt att få in en fot på arbetsmakrnaden och där är skolan entrepernörsskapstänk viktigt, Sara berätta om landsbygden och att hela Sverige ska leva.




Så bar bussen i väg till Östaföretagarmässa och givetvis en bild på mig i fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0