Tierp där leder Centern Alliansen



I Tierp, (bilden är framför valstugan) där jag var i dag, leder Centern Alliansen. Catarina är kommunens nästa kommunalråd (hon i grönt)och Sara hoppas jag gör mig sällskap i Riksdagen och Fritz han jobbar på hemmaplan. Det gör naturligtvis Sara också.

En trevlig stund i Tierp som gick himla fort. Träffade trevliga ungdomar som svarade på Saras fina tipsfrågor. Alla svar var att Alliansen var bäst. Pratade med lärare som tyckte att arbetslinjen var överskattad och en mamma som hade en dotter som var hörselskadad och behövde teckenspråksträning på dagis och i skolan och familjen behövde lära sig det. Här har jag ett uppslag till motion i Riksdagen i höst.

I dag gick opinionssiffrorna upp igen. Centern i i en uppåtgående spiral och alla satsar gärna på en vinnande häst. dom ska inte bli besvikna det lovar jag.

Nu har Tovan bara två dagar kvar på sitt sommarjobb. Sedan blir vi ensamma Toots och jag. Usch vad det ska bli tomt.

Kommentarer
Postat av: Teckenspråksmamman i Tierp

Hej Solveig,



Tack för ett trevligt samtal om teckenspråkets vikt för våra barn!



Lycka till på slutspurten.



Mvh Teckenspråksmamman i Tierp

2010-09-15 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0