Centerns kärntrupper

Våra medlemmar beskyller ofta oss i riksdagen för att vi glömt våra kärnväljare våra trogna gräsrötter. Jag försvarar och förklarar att de vi gjort sannerligen inte gynnat Stureplanscentern som de gått på sosseproppagandan och anammat. fick bevis för att vi gör skillnad i alliansregeringen. Reinfeldts själv erkände att han sannerligen inte drivit på när det gällde att sänka skatten på handelsgödsel. 

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2114212&BroadcastDate=&IsBlock= Kolla får ni se.

Tove längtade efter sommaren. Det gör inte jag för i dag har jag unnat mig att åka tre varv på golfbanan. tänk att Golfbanan kan nyttjas av alla nästan. För dom som spelar golf givet vis, och för alla hundägare som rastar hunden, för de som prommenerar och för oss som klämmer lite lagg och svettas. Vad vore livet utan snö och längdlaggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0