Kalmar - Sthlm- Uppsala

En himla bra dag i Karlmar i går. Bra samtal och respons på socialförsäkringsreformen. Missade tåget till Enköping, sj, sj gamle vän........så jag sov i Sthlm i natt. Kan därför jobba på Rd idag. Ska till Uppsala på em och mingla med Landshövdingen och hans gäster. Hoppas träffa den nye som börjar i vår. Ska bli intressant. I kväll blir det alliansträff i Uppsala. Ombudsmännen träffas men vi har ju ingen på distriktet så jag går dit. Viktigt att vi är med i planeringen från början.

Tänk att Expressen nedlåter sig till att klaga på att Maud är på semester. Precis som att SAAB skulle stå och falla med det. Undrar om någon förstår att hon är uppkopplad per tel dygnet runt alla dagar på året och mer till. ALLTID! Dom som kan detta med bilindustri är ju på plats i USA, Regeringens främsta inom detta område. NOg för att Maud är himla kompetent, jätteduktig, så är nog experterna på dep ett strå vassare. Sanna mina ord. Jag håller tummarna får Spyker och SAAB. Vad ska vi ha för bil om inte SAAB finns. Får börja köra moppe.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0