Rotary och den duktiga tjejen Annie J

I dag har jag varit i Enköping. Besökte gunilla på C-expen och var på rotarylunch och lyssnade på Öhrling skattexpert som förklarade de nya skatteregler som införts i år. Han lovordade jobbskatteavdraget och förklarade att vi fått höjd gräns för när vi betalar kommunal respektive statlig skatt. Han nämnde fastighetsavgiften och några exempel på att kunna överlåta aktieutdelning och slippa skatt. Alltså positivt!

Sen´har jag jobbat med länsprogrammet som blir bättre och bättre. Har också titta på inslaget med Annie Johansson min riksdagskompis som är himla duktig när det gäller att uttrycka sig och inge framtidstro. Kolla in detta http://www.vadstarpaspel.se/tv/?video_id=67791.

I morgon är en stor dag för då fyller jag år. Blir riktigt gammal kan man gott säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0