Måndagskväll i Skolparken



I kväll var Monica Hallgren och jag på måndagskväll. Vi hade centerns matchtröjor på oss och cyklade på centercyklarna. Hippt. Träffade Erik och Eva Göthberg som alltid är trevliga. Det var PRO som hade Måndagskväll och det var väldigt bra underhållning. Om bilden jag tog varit bättre hade ni sett att det var Korsbandet med bl a Ingela Arosenius, och Douglas Horwath. Ja, dom  var himla bra. En annan hjärtknipande dam var Elsa Göransson. 10 år och ägde scenen. Kom ihåg hennes namn hon kommer att finns i de stora sammanhanagen om 10 år, sanna mina ord.
Monica och jag laddar för cykelturen på torsdag. Då ska vi titta på den lokala besöksnäringen i Trögden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0