Ny layout och en dag med jordbruksministern

Tycker min nya blogg är hur bra som helst. Tack snälla Jenny K. Du kan verkligen det här. Nu kommer det att gå kanonbra för mig i valet. Det går bara inte att misslyckas med denna blogg.

För övrigt var det en mycket fin dag med Eskil Erlandsson på Säva Ridcenter hos fam Brunstedt. Fick god mat och intressanta uppgifter. Dom måste verkligen få sin vägskylt. Har givit mig tusan på det. Dessutom behövs en säkrare väg för alla ungdomar som går på vägen. 55:an är livsfarlig och om inget görs händer det en riktig olycka. Alltså en vägundergång, det måste Vägverket fixa.

Ridled, jag säger bara ridled. Vi ska på något sätt se till att det blir något av detta efter alla år av snack.

Ridsporten måste bli upprioriterad som rehabåtgärd, som friskvård och som företagande. Som sagt det finns en del att göra. 

Tovanolvan och jag har umgåtts med Linda i kväll. En himla skysst tjej. Anita har åkt tillbaka till Sågmyra. Både tråkigt osh skönt. Men jag tycker verkligen om min svärmor så det blir lite tomt när hon inte sitter där på altanen och läser, löser korsord eller bara funderar över livet.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Mycket bra blogg,ska bli trevligt att träffas på

fredagkväll. Välkommna till Trogsta.

2010-07-21 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0