Partiledardebatt

Maud Olofsson, partiledare för C, var strålande i dagens partiledardebatt. Hon nitade dit Mp och Maria Wetterstrand så det hette duga när det blev replikskiften om miljöfrågorna. Ingen kan säga att C legat på latsidan under denna mandatperiod. Så mycket som hänt har aldrig hänt förut vad gäller miljöfrågorna. Att Mp är avundsjuka förstår vi. Tillsammans med Vänsterkartellen kommer de dessutom inte att kunna åstadkomma något.

Satsningar på företag och jobb klagade opositionen på. Då sa Maud 7,5 % regelförenklingar............ Ingen regering har tidigare gjort en enda förenkling. Visst vi hade ambisionen att göra 25%. Klarade inte det och måste alltså få fortsätta. Blir det en annan regering kommer det inte att hända något. Så, finns det något val?

Undrar varför S och Mp vill förgöra C? Vi är tydligen den största fienden för en valvinst. Intressant.

Fp och deras åsikter om kärnkraften är vidrig, VIDRIG. JAG SKA GÖRA VAD JAG KAN FÖR ATT KÄRNKRAFTEN KOMMER ATT BLI ÖVERFLÖDIG. MIN MISSION SKA VARA ATT ATT JOBBA FÖR ATT ALTERNATIVEN BLIR STÖRRE, FLER OCH EFFEKTIVARE. Fp ska ha fel, fel, fel!

VEM VILL HJÄLPA TILL?????????

Kommentarer
Postat av: Magnus Ahlkvist

Jag vill hjälpa till att stänga kärnkraften i Sverige. Men jag vill inte ha Centerpartiets hjälp, eftersom det resulterar i att ni istället träffar överenskommelser om att BYGGA UT kärnkraften.



HUR KUNDE DU SOLVEIG???!!!

2010-06-23 @ 12:59:54
URL: http://magnusahlkvist.bloggvanstern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0