Ledig söndag

I dag har jag inte gjort något speciellt. Tagit långprommenad i det underbara solskenet och längtat till Sälen. Har kollat mina mail och svarat på några. Pratade med Tove länge och väl hon ville ha några råd från sin mamma. När det är så blir jag glad. Tänk att få förtroendet att dela sin dotters små och stora bekymmer.

Ringde och hörde hur det var med tjejerna Norbart. Dom saknar sin mamma som är på välbehövlig semester. Vi mammor spelar tydligen en viss roll i våra barns liv, även om vi inte får det bevisat så himla ofta.

Funderar en hel del på hur jag ska lägga upp valkampanjen. Hur ska Centern i distriktet fungera och hur ska jag själv göra med personvalet? Det måste snart vara klart med planeringen. Valfrågorna är självklart klara med företagande/jobb och miljöfrågor, Centerpartiet Alliansens gröna röst. Men hur ska min valdevis formuleras?

I morgon är en annan dag och då ska jag till Tierp. Jättekul att få vara med Catarina Deremar och besöka Arbetsföremdlingen och ett projekt kring kvinnojouren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0