Snart är det Påsk

 Jag är ju nybliven distriktsordförande i länet. Håller på att sätta mig in i allt, och det är inte lite ett valår. Men med hjälp av många dugliga människor, inte minst Rigmor Stenmark som är v ordf och min föregångare i Rd går det lättare. Ingen nämnd och ingen glömd.

I morgon är det dagen D för Infrstrukturproppen. Det är en hel del som vi får till vårt län, det kan jag lova. Det behövs sannerligen när det gäller vissa vägar, järnvägar, hamnar, och ........Men det ska vi i Alliansen presentera i morgon kl 11.00. En centerfråga som gör skillnad.

Men jag längtar till Påskledigheten. Tycker själv att jag jobbat riktigt hårt den senaste tiden. Ska bli himla skönt med Påskledigt. Sälen, säger bara Sälen och Holken. Vi ska på BRÖLLOP PÅ SKÄRTORSDAGEN, UTE I SNÖN. Så otroligt roligt. Men Tovan lovan hon kan inte vara med. Hon tentar! Det är den andra påsken i hennes 20 åriga liv som hon inte är i Sälen. Undrar om Påskharen hittar till Skåne. Har hört att han kommer så länge man inte själv har barn.

I lördags när jag åkte från Sundsvall då köpte jag en urbra veckotidning. Den är fortfarande oläst. ska ta den direkt i morgon när bilen styr till Sälen. Kan alltså rekommendera lite flärd, mode, hälsa och en stunds avkoppling så läs  http://m-magasin.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0