Vacker bild.

img_1899 (MMS)

I helgen var jag i Loka Brunn med Toots och 2 jättetrevliga kompisar. Det var fantastiskt och jag tycker vi har det väldigt bra. Jag uppskattar att jag kan vara där. Alla har inte råd med det och det kan jag bli verkligt ledsen för. Det enda jag kan göra är att vara generös mot andra. I dag har jag tillsammans med L-O Eriksson och Johan Linander en mycket bra debattartikel om överförmyndighetsorganisationen.(ÖF) http://www.dagenssamhalle.se/artikel/raettssaekra-skyddet-foer-de-svagaste-i-samhaellet-1394 Om du klickar fram så får du se vad vi skrivit. Jag vill verkligen göra något bättre för de med de minsta inkomsterna. De som behöver hjälp med allt behöver också skydd av lagstiftningen att den som hjälper får skälig ersättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0