Kebenekaise ett minne för live.

img_3945 (MMS)

Kebenekaise ett minne för live. I dag har jag avslutat min fjälltur för denna gång. Befinner mig i Kiruna för att i morgon komma till Arlanda o sedan Enköping. Just nu är jag verkligen långt ifrån Prideparaden. Men tänker på att det fortfarande väcker sådana enorma känslor. Det har ju varit tumult i Sthlm idag. Alla människor är lika vad katten gör det om man älskar någon av samma kön. Man får inte ens lämna blod fast man bevisat är ren från allt även HIV - smitta. Det är fel vilket Annie Lööf reagerat mot o dag. Annie är bra, enormt bra, klok o mänsklig..


Kommentarer
Postat av: Linus

Annie är en svensk Margaret Thatcher!

2012-08-12 @ 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0